onsdag 29 maj 2013

Nytt i hyllan #14

Igår när jag kom hem från jobbet låg det en överraskning i brevlådan. Ett recensionsexemplar från Norstedts. Jag läste För dig blottad tidigare denna månad, och den boken gillade jag väldigt mycket. Jag ser så mycket fram emot att läsa fortsättningen För dig sedd. Jag vågade inte hoppas på att jag skulle få hem fortsättningen i denna trilogi, så detta var en mycket trevlig överraskning att hitta i brevlådan efter en jobbig arbetsdag. Så snyggt omslag.

Tusen, tusen tack Norstedts för detta exemplar.

2 kommentarer:

  1. Trevligt med rec.ex som man verkligen vill läsa ;) sv:åh vilken tur att du håller mig med om det jag skrev i mitt suuuuper långa inlägg, då behöver jag inte känna mig ensammen i hur jag funderar :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.