fredag 20 december 2013

Bokbloggsjerka 20 – 23 december

Denna vecka undrar Annika: Den självklara frågan torde nog vara vad ni önskar er i julklapp, men det förutsägbara är en aning tråkigt tycker jag. Därför tänkte jag grilla er i ämnet om vad som kommer att bli ert bokliga löfte 2014.

Jag vet att det kan tyckas vara en knivig fråga så här mitt i all julstress så därför ger jag oss extra lång betänketid. Jerkan utgår nästa vecka och återkommer inte förrän den 10 januari. Innan dess borde vi väl ha satt våra mål inför nästa år, eller vad tror ni?


Jag har hunnit fundera lite på de mål och utmaningar som jag ska sätta för 2014. Det kommer säkert tillkomma ett par, speciellt efter att ha sett era svar så kan jag säkert hitta en och annan utmaning som jag tar mig ann. Men sedan är ju jag en person som inte vill sätta på tok för många mål för då blir jag bara stressad och tappar lusten, läsning ska ju vara och är något jag njuter av. 

Men några kommer här: 

* Läsa hyllvärmare 
* Beta av BBC-lista med några böcker (mer information och ett separat om detta kommer efter årsskiftet) 
* Avsluta några serier
* Beta av rec-ex. 

Önskar er en trevlig helg och passar på att önskar en God Jul.  

13 kommentarer:

  1. Läsa hyllvärmare är något jag skulle behöva bli bättre på också

    SvaraRadera
  2. Rec.Ex och hyllvärmare hoppas jag också beta av ;-)

    SvaraRadera
  3. Hyllvärmarna ja... de borde man ju ta tag i :-)

    SvaraRadera
  4. Hyllvärmare, rec.ex och avsluta serie.. Jo kändes verkligen som någonting jag hade kunnat skriva!

    SvaraRadera
  5. Hyllvärmare läser jag alltid :) Serier ja, dem borde man göra något åt...

    SvaraRadera
  6. Jag ska också absolut ta itu med mina hyllvärmare!

    SvaraRadera
  7. Låter som något jag kunnat skriva, kanske inte om recex, får inte speciellt många sådana.

    SvaraRadera
  8. Åh dessa recex. så underbart att få och nu är snart vårutgivningen här och än har jag en liten hög av höstens böcker fortfarande olästa.

    SvaraRadera
  9. God Jul :) måste också försöka läsa lite hyllvärmare...

    SvaraRadera
  10. God jul :) BBC- listan lät intressant :)

    SvaraRadera
  11. Hyllvärmare är bad jag tänker ge mig på med, ska bli intressant att se vad jag handlat på mig och sen inte läst under tidigare år... När jag köpte dem måste jag ju ändå tänkt att de verkade intressanta...

    SvaraRadera
  12. Jag drar mig alltid för att ta tag i hyllvärmarna. Nu vänder jag dem ryggen och i morgon har jag lovat mig själv att få ta en sväng till bokhandeln.

    SvaraRadera
  13. Beta av hyllvärmare och att avsluta serier är också saker jag hoppas göra :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.