söndag 19 januari 2014

Hemligheter / Bekännelser av Kate Oldfield

Titel: Hemligheter / Bekännelser
Författare: Kate Oldfield
Förlag: Ponto Pocket - Tusen tack för recension exemplaret
ISBN: 978-91-7475-139-0
Original titel: Secrets / Confessions
Språk: Svenska
Antal sidor: 248
Finns hos: Adlibris / Bokus 

**********************************************************************************************************************
Handling: Hemligheter och Bekännelser innehåller korta berättelser skrivna för kvinnor. Berättelserna har valts ut för att de är intelligenta, uppriktiga och stimulerande.
Det här är böcker som vill främja lust och njutning i vardagen. Hemligheter innehåller många olika korta historier om hemliga möten, drömmar och dubbelliv.
I Bekännelser är berättelserna lite längre och kanske lite mer vågade.
 ~Bokia.se~
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommentarer: Den här var inte riktigt vad jag trodde att det skulle vara. Jag visste att det skulle vara olika noveller samlade i en och samma bok. Jag blev förvånad av att novellerna var så korta. Jag är inte pryd men här var det pang på på en gång, det kändes inte sensuellt eller sexigt någonstans. Det kändes mer som att jag läste en mer vågad version av "Mitt livs novell".
Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga om denna bok. 

Betyg: 1,5 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.