tisdag 29 april 2014

Nytt i hyllan #35

Jag är ledsen att uppdateringen här har varit som den har varit. Jag har knappt hunnit läsa några bloggar heller. Jag ligger efter med recensioner, inlägg osv osv. Samband med mycket på jobbet samt att jag har varit ganska dålig emellanåt, jag arbetar 75%, är sjukskriven 25% men ibland känns även 75% mycket men jag kämpar på. Hopps komma igen snart igen :)

Förra veckan trillade det ner ganska många nya böcker, jag tackar ödmjukast. Fick ett jättetrevligt email från Mörkersdottir förlag som undrade om jag var intresserad av några böcker. Jag har länge varit sugen på att läsa Halvblodsserien, så är jätteglad att jag fick den. Första boken, Halvblod är väldigt tjock som ni ser men jag är van vid tjocka böcker. 

Tusen tack för dessa böcker Mörkersdottir

Sedan fick jag även ett paket från Pocketförlaget. Jag gjorde ett glädjeskutt hemma när jag såg att Jo Nesbös Polis låg i paketet. Jag är ju sådär töntig och har väntat på denna i pocket då jag har alla andra i pocket. Började läsa denna i morse.

Tusen tack Pocketförlaget.

4 kommentarer:

  1. åh, många intressanta böcker där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot att läsa dem alla :)

      Radera
  2. Mysiga bokpaket. Har börjat läsa halvblod och har väl hunnit 7 kapitel in i boken. Tycker att den verkar okey så här långt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev riktigt glad såhär i sjukdomstider :) Ska bli kul att höra vad du tycker om Halvblod.

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.