lördag 1 november 2014

Sammanfattning: Oktober

Läst i oktober 2014:
86. Stalker av Lars Kepler (recension kommer 7 november på utsatt recensionsdatum av förlaget)
85. Järnprinsessan av Julie Kagawa (Iron Frey #2)
84. Sonen av Jo Nesbö
83. Flaskpost från P av Jussi Adler-Olsen (Avdelning Q #3)
82. Four av Veronica Roth
81. Nikkis dagbok #3: Berättelser om en inte så talangfull popstjärna av Rachel Renée Russell
80. Svarta vatten av Attica Locke
79. The Maze Runner av James Dashner (The Maze Runner #1)
78. Britt-Marie var här av Fredrik Backman

Totalt lästa böcker: 9 st
Antal böcker lästa på engelska:1 st           
Antal böcker lästa på svenska: 8 st  

Månadens bästa bok: Sonen och Britt-Marie var här. Sedan gillade jag även Flaskpost från P och Stalker väldigt mycket.    
Månadens besvikelse: Tyvärr var inte riktigt Svarta vatten vad jag hade förväntat mig.        

Nytt i bokhyllan: 11 st nya böcker blev det, 7 st rec-ex och 4 st egna köp.  

Läsutmaningar: Svarta vatten var månadens bok i spänningsutmaningen hos Mia, den levde som sagt inte riktigt upp till förväntningarna.

Sammanfattning av månaden: Väldigt nöjd med månaden har fått mycket läst trots att det har varit mycket på jobbet.   

10 kommentarer:

  1. Vad mycket du hunnit läsa! Backman ska jag försöka göra mig bekant med snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är riktigt nöjd :) Åhhh jaaaa Backman måste du läsa, gör det typ NU :)

      Radera
  2. Jag måste verkligen fortsätta läsa böckerna om Avdelning Q, har bara hunnit med den första än.

    SvaraRadera
  3. Fint läsflyt Du haft :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det håller i sig under november månad :)

      Radera
  4. Vad många böcker på en månad :) Maze runner får jag kika på. Den är jag mest nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack jag är riktigt nöjd :) Jag hoppas läsa fortsättningen på Maze runner nu i november :)

      Radera
  5. Vilken bra läsmånad du hade!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.