torsdag 1 oktober 2015

Augustpriset Live - här kan du få din biljett


Foto: Rickard Eriksson.

Nytt för i år med Augustpriset är Augustpriset Live. 19 oktober sker presskonferensen, då får vi reda på vilka 18 titlar som nomineras till Augustpriset 2015 och de sex som nomineras till Lilla Augustpriser 2015.

Nytt arrangemang för i år är som sagt Augustpriset Live. Detta går av stapeln samma kväll som presskonferensen 19 oktober. Under två timmar intervjuas författarna, signerar böcker, chansen till att ställa frågor till författarna etc. Kvällen kommer även att livestreamas. Iom mitt ambassadörskap har jag fått möjligheten att dela ut 10 st biljetter till detta evenemang. Om du önskar dig en biljett lämna en kommentar i detta inlägg (glöm inte din mail adress). Jag kör inget invecklat utan du lämnar bara kort och gott en kommentar i detta inlägg, de tio som lämnar en kommentar att de önskar en biljett får en :). Jag behöver ha din kommentar senast 8 oktober, jag tar kontakt med dig via email så jag kan få de uppgifter som behövs. 

Detta event hålls på Kulturhuset Stadsteatern i Stockholm. Missade visst att skriva det när jag publicerade detta inlägg tidigare.

Jag är dock lite ledsen över presskonferensen. Biljetter till själva presskonferensen ingår för mig, men typiskt nog är det självaste dagen jag åker till Kroatien så den missar jag. Hade varit fantastisk att få vara där, men tyvärr blir det inte så. Men jag kommer hålla er uppdaterade ändå och så får jag ju gå på själva Augustgalan.

5 kommentarer:

  1. Ja det hade varit skoj men vad går eventet av stapeln?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj jisses missade ju att skriva vart det hålls. På Kulturhuset Stadsteatern i Stockholm

      Radera
  2. Jag är gärna med och tävlar om biljetter.
    Sara.flodin@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hade gärna velat men bor lite för långt bort tyvärr :(

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.