torsdag 11 februari 2016

Bokrea 2016 - Förbeställning

Vi boknördar har ju knappats missat att det redan nu går att förbeställa böcker inför årets Bokrea på de olika sidorna online. Men jag måste säga är det inte samma böcker år efter år på rean? Tycker jag ser mycket samma böcker år efter år. 

Nåja jag har iallafall lagt en beställning på 6 böcker hos CDON. Jag hade svårt att bestämma mig om jag skulle läsa senaste Millenium boken men nu kunde jag helt enkelt inte låta bli, så den klickade jag hem. Kul att Playground fanns att beställa signerad. 

En liten underlig men positiv grej hände idag. Jag la denna förbeställning i början på veckan. Här trodde jag att böckerna ska komma när själva rean starta dvs om ca 2 veckor. Men jag har redan fått hem 2 av de förbeställda böckerna. Snopen blev jag när jag fick sms:et att jag kunde hämta ut ett paket på Hemköp, men en trevlig överraskning. 

Får passa på att be om ursäkt att jag inte hunnit med att besöka era bloggar och lämna ett avtryck på ett tag. Det har varit det ena med det andra, helt slut när jag kommer hem efter jobbet. Men jag ska ta igen det till helgen, lovar :)

6 kommentarer:

  1. Jag har bara förbokat på Adlibris och Bokus. På CDON har jag lagt några i varukorgen, men jag avvaktar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tittat runt hos dem båda men inte riktigt fastnat för så mycket av någon konstig anledning, får nog titta lite till :)

      Radera
  2. Jag har inte fastnat för så mycket på bokrean men ska på icas när den startar och köpa hem några böcker i alla fall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har förbeställt några men tycker mest att det är samma böcker på rean år efter år. Men gå och titta i butikerna kommer jag med göra :)

      Radera
  3. Hm, konstigt att de kom redan nu. Men en glad överraskning förstås :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så himla konstigt att 2 redan trillade in men som sagt en glad överraskning :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.