onsdag 10 augusti 2016

Kunde inte hålla mig

Jag har länge debatterat med mig själv om jag skulle beställa Harry Potter and the Cursed Child eller inte. Jag är lite rädd för att läsa den om jag ska vara ärlig. Jag älskar Harry Potter så himla mycket så jag är rädd för att bli besviken. Så efter mycket debatt med mig själv kunde jag inte låta bli och la en beställning nu i söndags. Så jag sitter här och väntar med spänning på att boken ska komma hem.

Jag valde snabbfrakt för jag är så otålig på att få hem boken. Så ser jag här nedan att det tar 2-5 vardagar innan boken skickas till mig. But why? Har fortfarande inte fått något mail om att boken är på väg....vill ha den nuuuuuuu ju.


4 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du gillar den nu bara! ;)

    SvaraRadera
  2. Den har varit slut hos förlaget ett tag så det är nog därför det tar lite extra tid :). Jag har inte lyckats bestämma mig för om jag vill läsa den eller inte än :P.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Misstänkte det men jag är såååå otålig ;)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.