söndag 14 augusti 2016

Snipp snapp slut


Snipp snapp slut så var denna semester slut. Imorgon återgår jag till vardag med jobb och allt vad det innebär. Känns ändå skönt måste jag säga att återgå till vardagen och dess rutiner. Min jobbmail lär inte vara att leka med men ingen stress över den känner jag, en sak i taget.

Sen hur jag ska lyckas somna ikväll är en annan sak, börjar tidigt imorgon, så att somna ikväll i rimlig tid kommer vara omöjlig eftersom jag lagt mig efter midnatt i stort sett hela semestern och haft sovmorgon varje dag.

Syster har också sin sista semesterdag idag så hon kommer över snart för lite lunch och fika. Så får jag avsluta semestern med bästa sällskapet :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.