torsdag 25 augusti 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 34

Veckans bokbloggsfråga lyder: Vad anser du, är bokbloggskommentarer idag ett minne blott? Får du fortfarande kommentarer? Skriver du själv kommentarer? Vilket forum är det som du numera håller kontakten med dina läsare och ni kan diskutera det du och andra bokbloggare har skrivit i dina inlägg? 

Jag har verkligen hamnat efter att kommentera hos de bokbloggar jag läser och följer. Jag har haft ett par riktigt jobbiga månader med hälsa och jobb. Visst jag uppdaterar min blogg för jag tycker ju så mycket om att skriva här och uppdatera. Och jag svara på de kommentarer jag får i de inlägg som det kommenteras. 

Jag vill såklart bättra mig på att kommentera hos de bloggar jag följer, men jag vill inte lova och stressa för just stress är något som jag måste undvika nu för att inte helt gå in i väggen. Men jag läser inläggen även om jag är dålig på att kommentera sedan en tid tillbaka. 

Min bokblogg har ett egen instagram konto så där håller jag även kontakten och diskussionen med mina läsare samt andra bokbloggare. 

10 kommentarer:

  1. Det är bra att du inte känner press att behöva kommentera för det tycker jag absolut inte man ska känna :) Hoppas det vänder för dig snart, alltså inte kommenterandet med på den andra fronten.

    SvaraRadera
  2. Att stressa fram något är inte heller bra och jag tror att folk har förstår att man inte alltid har tid att sitta och kommentera :)

    SvaraRadera
  3. Också roliga saker kan bli till stress, tyvärr.

    SvaraRadera
  4. Blogga och kommentera ska vara roligt och det är lätt att bli stressad även när det gäller saker en gillar. Bra att du inte stressar fram något. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis, du har så rätt så :) Precis stress måste jag hålla mig borta ifrån.

      Radera
  5. Nej, pressen och stressen ska man förstås hålla sig ifrån. Ha en härlig och stillsam helg nu :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.