lördag 28 januari 2017

Nytt i hyllan #74

Årets första böcker har trillan hem i brevlådan. Jag är imponerad av mig själv att jag lyckats hålla mig från att köpa böcker. Men snart är det februari och då är det bokrea kära bokvänner, där hoppas jag på en hel del fynd.

Men några böcker har det blivit nu i januari.

Först ut är Dödens märken av Veronica Roth som kom hem som spontanutskick från bästa Modernista. Stort tack för den. Jag ser fram emot att läsa den, är så peppad på den. Den kommer absolut bli läst nu i februari.


Sedan hade Adlibris köp 4 pocket för 159 kr, ok sa jag och klickade hem dessa samt Bambi som var på ordinarie pocket pris. Ser fram emot att läsa även dessa.

4 kommentarer:

  1. Dödens märken kom även i min brevlåda. Skall bli spännande att läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser verkligen fram emot att läsa den :)

      Radera
  2. Många intressanta böcker där! Jag har också nyss köpt hem Utmarker och hoppas på att läsa den snart, Dödens märke ska jag också läsa i februari :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Började på Dödens märke igår :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.