tisdag 28 februari 2017

Sammanfattning: Februari

Läst i februari 2017:
18. King Henry the V av William Shakespeare
17. Komma fram av Rainbow Rowell
16. Sommardöden av Mons Kallentoft (Malin Fors #2)
15. Ibland mår jag inte så bra av Therése Lindgren (ljudbok)
14. Räfvhonan av Anna Laestadius Larsson
13. Sedan du försvann av Morgan Matson
12. Konsten att höra hjärtslag av Jan-Philipp Sendker
11. Dödens märken av Veronica Roth (Carve the Mark #1)

Totalt lästa böcker: 8 st
Antal böcker lästa på engelska: 1 st                         
Antal böcker lästa på svenska: 7 st             

Månadens bästa bok: Konsten att höra hjärtslag, bra bok det där.       

Månadens besvikelse: I stort sett alla böcker fick betyget 3 så jag kan inte säga att någon var en besvikelse. Eller jo Räfvhonan, den var bra men liiite besviken blev jag på den då de andra var så bra.              

Nytt i bokhyllan: Well mina vänner bokrean startade förra veckan. Och i min bokhylla flyttade 19 nya böcker in!
            
Sammanfattning av månaden: Som vanligt är jag nöjd med min läsning. Jag hade kanske hoppats på att läsa någon bok som riktigt grep tag i mig men det hände inte riktigt. Men alla böcker jag läste var bra. Jag har sett en hel del tv-serier som ni ser nedan. Inga filmer, men skönt att avsluta Gilmore Girls.        

Filmer och TV-serier recenserade i februari: 
Gilmore Girls: Säsong 7
Vikings: Säsong 4
Gåsmamman: Säsong 1
Gilmore Girls: A Year In The Life
Gåsmamman: Säsong 2

8 kommentarer:

  1. Det var väl en bra månad, Dödens märke har jag inte läst än.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig hög. Dödens märken skall jag försöka läsa snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du gillar Dödens märken :)

      Radera
  3. Jaha. Nu har jag hört så mycket olika saker om Konsten att höra hjärtslag att jag känner att jag nästan måste läsa den själv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja men då så då är det dags att läsa den :)

      Radera
  4. Ser ut som en bra månad! Har bara läst Barnbruden så måste ta tag i del två och tre. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är nöjd :) Åh du måste fortsätta på serien :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.