tisdag 7 mars 2017

Nytt i hyllan #76

Det blev visst lite mer köpt på årets bokrea. Igår gick jag förbi Akademibokhandeln för att se om det fanns något kvar som jag ville ha. Fastnade framför en hylla med denna serie av Stephen King. Här kände jag att jag verkligen gjorde ett kap. De kostade 79 kr / st istället för 159 kr / st. På det var det "Ta 4 betala för 3", så jag fick två st kostnadsfritt. Men än var det inte slut, jag hade en rabatt på 10% på hela köpet att nyttja. Trodde inte att jag skulle kunna använda det när det ändå var så mycket rabatt, men det gick det.

Så 8 böcker senare traskade jag därifrån med en ny serie av King. Ser verkligen fram emot att läsa den här serien. Men nu får jag nog lugna mig lite med inköp av böcker ett tag framöver, har blivit många under denna bokrea.

4 kommentarer:

  1. Jag läser den just nu, är på andra boken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh ska kolla in vad du tycker :)

      Radera
  2. Den där serien är så grymt bra. Bara man kommer förbi de två-tre första ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser verkligen fram emot att läsa den :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.