lördag 8 april 2017

Hjärta!


Ja det har ju inte undgått någon vad som skedde i Stockholm igår, fruktansvärt. Älskade, älskade Stockholm 💕 staden jag bott hela mitt liv i, jag älskar dig nu och för alltid 💕

Tankarna är fortfarande all over the place, så mycket känslor, som har gått fram och tillbaka. Drottninggatan är en gata jag rör mig på flera gånger i veckan. Allt känns så overkligt och tyvärr var det bara en tidsfråga innan det skulle slå till här. Men jag är stolt över hur invånarna i Stockholm ställde upp för varandra, jag är stolt över att kalla Stockholm mitt hem, jävligt stolt. Vi får inte låta rädslan stoppa oss för det är precis vad de vill, ondska får inte vinna. Livet rullar på vidare efter gårdagen men tankarna är givetvis hos de drabbade av gårdagen. Just nu är jag inte ens rädd längre utan förbannad, jävligt förbannad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.