lördag 1 juli 2017

Bokbloggsjerka 30 juni – 3 juli

Denna vecka lyder frågan hos Annika: Vem tycker du är Sveriges bästa författare (just nu, eller genom tiderna)?

Kort och gott, just nu Fredrik Backman och genom tiderna Astrid Lindgren. 

Trevlig dag på er. Själv ska jag nu ta tag i lite hushållssysslor här hemma medan jag lyssnar på första Harry Potter boken inläst av Stephen Fry. Jag är inte så mycket för ljudböcker egentligen men ibland så funkar det när man pysslar här hemma. Har en sådan längtan efter just Harry Potter, så nu ska jag lyssna på alla böckerna istället för att läsa om dem, Stephen Fry läser dem till perfektion. 

3 kommentarer:

  1. Två fantastiska författare du nämner.

    SvaraRadera
  2. Bara läst en bok av Backman, men vill läsa fler. Astrid Lindgren fick även bli mitt val. :)

    SvaraRadera
  3. Astrid hade jag med, Backman har jag bara läst en bok av.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.