torsdag 8 mars 2018

Nytt i hyllan #95

Min morgon har sett ut såhär, kaffe och påbörjat en ny bok, Ormen i Essex av Sarah Perry. Detta är ett rec-ex från Albert Bonniers Förlag som damp ner i brevlådan igår, tusen tack för den.
Sjukskrivning är verkligen inte min grej men visst jag har haft en mysig morgon, det snöar lite så jag har suttit i soffan och myst.


Jag tog mig ner till centrum en sväng igår och gick äntligen förbi Akademibokhandeln. Givetvis kom jag därifrån med ett par böcker. Kristina Ohlssons bok köpte jag inte på bokrean men som jag längtat att denna ska komma i pocket så jag får avsluta denna serie även om det kommer bli vemodigt.


Och så ett par rea-böcker. Mycket nöjd med att ha hittat Ann Cleeves på rea. Jag har faktiskt inte läst något av henne än så det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.