söndag 24 september 2017

Nytt i hyllan #90

I fredags gick jag förbi Adlibris fysiska bokhandel som de har på Regeringsgatan. Jag har inte varit där på ett tag så ville in och titta lite. Utbudet på svenska böcker tycker jag är bra, de har de mest aktuella böckerna men är man ute efter böcker på engelska så är inte utbudet det bästa. Sen kan jag tycka att de hade fått plats med mycket mer böcker än vad de har, för plats finns.

Bra är att priserna är precis om på deras hemsida, så tex pocketböcker kostar 55 kr / st, toppen. Så det blev såklart ett par pocketböcker som fick följa med hem.

"Ett litet liv" har jag hört så mycket gott om så nu kunde jag inte låta bli att köpa den. Tjejen i kassan var också helt lyrisk över boken och pratade så gott om den när jag skulle betala.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.